Reklamácia
Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci. Kupujúci je povinný: prevziať objednaný tovar, zaplatiť za prevzatý tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu, prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní, V prípade, že kupujúci zistí pri preberaní tovaru od dopravnej spoločnosti, že je poškodené, alebo že nezodpovedá vystavenej objednávke – má kupujúci právo tovar neprevziať a zároveň dôvody odmietnutia dodávky uviesť na dodací list. Tovar je tak vrátený prostredníctvom dopravnej spoločnosti predávajúcemu a objednávka sa považuje za stornovanú. Na reklamačné nároky uskutočnené po momentu prevzatia tovaru kupujúcim nebude braný ohľad.
Pri preberaní objednaného tovaru je kupujúci povinný zásielku prekontrolovať. V prípade, že nezistí žiadne mechanické poškodenie obalu, stáva sa podpisom dodacieho listu a faktúry majiteľom prevzatého tovaru a nesie tak zaň plnú zodpovednosť. Pokiaľ ale kupujúci objaví pri preberaní zjavné vady výrobku, či poškodenia jeho obalu, je povinný skutočnosti spísať a nechať si toto potvrdiť dopravcom. Ak tak neurobí, nie je možné vzniesť neskorší nárok na reklamáciu.